Jak zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność klientów?

Jeśli pracujesz w marketingu lub sprzedaży, sprawdź nasz nowy bezpłatny raport Pluxee: „Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”. Dowiedz się, jakie akcje promocyjne najefektywniej zaangażują Twoich klientów!

Poznaj karty przedpłacone na przyjemności codzienności, wywołujące miliony uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych.

Strefa dla pracodawcy

Strefa dla pracodawcy


Strefa dla marketingu oraz sprzedaży

Strefa dla marketingu oraz sprzedaży

Strefa dla użytkownika

Strefa dla użytkownika


Strefa dla partnera

Strefa dla partnera



Poznaj nasze bestsellery

Karta Pluxee Prezent

Karta podarunkowa Pluxee Prezent

Tak przyjemnie jest otrzymać prezent – a jeszcze przyjemniej wybrać go sobie samodzielnie! Podaruj swoim pracownikom, kartę podarunkową Pluxee Prezent, czyli to, co najcenniejsze – swobodę wyboru i elastyczność w korzystaniu. To najlepszy wyraz docenienia, który naprawdę motywuje pracowników. 

Karta Pluxee Prezent

Karta Pluxee Lunch

To rozwiązanie nigdy się nie przeje, ten benefit pożądany jest przez aż 80% pracowników. Pluxee Lunch to codzienna przyjemność z jedzenia dopasowana do indywidualnych potrzeb pracowników. Dla Ciebie to narzędzie do motywacji, przyciągania talentów i zmniejszania rotacji. A to wszystko pozwala dodatkowo zaoszczędzić  1106 zł oszczędności na jednym wynagrodzeniu!

Karta Pluxee Nagroda

Karta podarunkowa Pluxee Nagroda

Czy istnieje nagroda idealna? Jesteśmy przekonani, że taka właśnie jest Pluxee Nagroda! To nowoczesne, uniwersalne i skuteczne narzędzie, które doskonale sprawdza się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Pluxee Nagroda jest także doskonałym motywatorem dla sił sprzedaży. Dzięki tej karcie przedpłaconej możesz łatwo i skutecznie nagradzać sukcesy oraz angażować swoich klientów i konsumentów.  

Alt text

Wielkanocny Pakiet Promocji pełen oszczędności!

Zapraszamy do świata promocji Pluxee! Teraz dajemy Ci jeszcze więcej przyjemności: więcej pomysłów na udane świąteczne zakupy, więcej oszczędności przy codziennych wydatkach, więcej radości z najlepszych zniżek i rabatów! Specjalne oferty czekają na Ciebie w elektronicznym Pakiecie Promocji!

Przeczytaj nasz blog

Image
HRonAir blog

Pracodawca

Aż 75% kierowników mniejszych zespołów odczuwa wypalenie zawodowe!

Czy liderzy w Twojej organizacji czują się wypaleni? Niemal 60% liderów deklaruje, że ma wszystkiego dość, co sprawia, że są skłonni do szybkiej zmiany pracy. Takie wnioski płyną z badania „Potrzeby liderów 2024”, zrealizowanego przez IRCenter na zlecenie Pluxee Polska. Badanie rzuca światło na problem, który do tej pory nie był bardzo widoczny: dobrostan osób na stanowiskach kierowniczych. Ciężar odpowiedzialności za zespół, jak się okazuje, często odbywa się kosztem ich własnego zdrowia psychicznego. Jak więc organizacje mogą stawić czoła temu zjawisku? To tylko jedno z pytań, które pojawiło się podczas webinaru HR on Air, prowadzonego przez Jakuba Sito. Jego gośćmi byli: Katarzyna Turska, dyrektorka HR w Pluxee Polska, oraz Dorota Peretiatkowicz, prezeska IRCenter.

Czytaj więcej
Image
aką Pluxee Nagrodę wybrać_ Sprawdź, kiedy sprawdzi się cyfrowy eVoucher, karta przedpłacona lub kupon!

Marketing i sprzedaż

Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.

Image
Odkryj korzyści z akceptowania kart Pluxee

Partner

Dlaczego warto dołączyć do sieci akceptantów kart Pluxee? Nasz produkt i model współpracy zaprojektowano z myślą o maksymalizacji Twoich korzyści i zwiększeniu obrotów. Przekonaj się!

Image
V._Jak podnieść konkurencyjność osiedlowego sklepu_ (1).png

Partner

Konsumenci cenią wygodę. 30% (1) z nich deklaruje, że lokalizacja sklepów jest najważniejszym kryterium ich wyboru przy robieniu zakupów spożywczych, nawet w obliczu trochę wyższych cen. W końcu bliskość sklepu przekłada się na szybko zrobione zakupy, a czas to pieniądz. Jednak popularnym osiedlowym “spożywczakom” jest coraz trudniej wygrywać z wielkopowierzchniowymi graczami. Z mapy polskich sklepów spożywczych w ubiegłym roku zniknęło niemal 800 osiedlowych sklepów, a prawie 1,8 tys. tego rodzaju placówek zawiesiło działalność. Ich właściciele borykają się z rosnącymi cenami energii, kosztami najmu, wzrostem kosztów płac. Jaką strategię mogą obrać sklepy spożywcze, aby utrzymać się w grze?